OSKU ry:n varapuheenjohtajaksi Minttu Rautavuori

Valtakunnallisen ammattiin opiskelevien opiskelijajärjestön Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry:n liittokokous valitsi 20.11.2021 liittohallituksen vuodelle 2022. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Venla Tilli. Tilli on kotoisin Haminasta ja opiskelee sähkö- ja automaatioasentajaksi Sataedussa Kankaanpäässä. Tänä vuonna Tilli on toiminut OSKU ry:n liittohallituksen jäsenenä.

Varapuheenjohtajaksi valittiin Minttu Rautavuori. Rautavuori on kotoisin Järvenpäästä ja opiskelee nuoriso- ja yhteisöohjaajaksi STEP-koulutuksessa Järvenpään kampuksella. Tänä vuonna Rautavuori on toiminut OSKU ry:n liittohallituksessa. Varapuheenjohtajana Rautavuori luotsaa ensi vuonna erityisesti liiton aktiivi- ja opiskelijakuntatoimintaa.

“Ensi vuonna päästään korostamaan opiskelijoiden hyvinvoinnin ja osallisuuden tärkeyttä. Siksi odotan innolla luoda kaudellani mahdollisuuksia, joissa opiskelijat pääsevät verkostoitumaan, kehittämään omaa toimintaansa ja opiskelijakuntaansa. Edessä on opettavainen kausi varmasti koko liittohallitukselle!” Rautavuori toteaa.

Lue lisää OSKU ry:n sivuilta.